Háčkovaný náhrdelník - návod na výrobu

13. října 2007 v 17:30 |  Šikovné ruce
co potřebujeme:

js_hackovany022- drátek o síle 0,3mm
- korálky dle vlastního výběru ( malé velké, možno kombinovat)
- štípací kleště
- silnější háček - já měla číslo 5
Nejdříve si navlékneme potřebné množství korálků na drátek. Použijeme celou "špulku". Korálků musí být dostatek, nedají se pak již doplnit. Pokud máte jako já jen pár velkých korálků, je dobré si nejdříve rozmyslet a odhadnout kam korálky umístíte.... Vždycky platí, raději jich navléknout více než méně
js_hackovany023js_hackovany024
Když máme navlečené korálky, začínáme háčkovat. Vystačíme si ze základními řetízkovými očky.
První dvě očka uháčkujeme bez korálků. Pak už do každého očka pustíme jeden korálek.
js_hackovany025
js_hackovany0126
Háčkujeme do požadované délky náhrdelníku. Máme na paměti, že budeme ještě přidávat zapínání, takže nám přibude ještě asi 1-2 cm, podle toho jaké použijeme.
Uháčkujeme si 3 dlouhé řetízky. Ty najednou konci spojíme, tak, že je zkroutíme dohromady.
js_hackovany027
Ze všech tří řetízků pak upleteme cop . Na konci opět zakroutíme, přidáme zapínání a máme hotovo.
Možná by nebylo špatné, použít na konce kaplíky, určitě by se tím krásně začistily konce náhrdelníku. Zapínání může být magnetické. Náhrdelník je lehký, tak nemusíte mít strach, že by ho zapínání neuneslo...
js_hackovany028
Pak už zbývá náhrdelník vytvarovat a pak jen nosit
A tady už je hotový náhrdelník
js_hackovany029js_hackovany030
Máš rád/a hry, chceš ji jednu zahrát on-line? Pak klikni na odkaz. Vyzbroj se, vycvič se a buď nejlepší. Pošli své soupeře k zemi!!!

2 lidé ohodnotili tento článek.

Anketa

Věříte astrologii?

Ano
Ne